dodligt?

igar natt nar ann och jag hade gatt och lagt oss sa kom vara rumsvanner in klampandes helt kalas,och vackte naturligtvis upp oss och sa att det var tid for fest! tande lampan och forde allmant oljud! det tyckte att det var varan skyldighet att dricka med dem sa har 3 pa natten eftersom vi var svenskar och de hade kopt en flaska absolut vodka! sa ann och jag mot alla odds klarade oss upp ur sangen och blandade en lite grogg,den smakade helvete! det var meningen att vi skulle bege oss ut pa en lite pub eller nagot,men sa blev det aldrig utan vi korde lite drickaspel och sedan intog vi sangen! och i morse da hade vi verkligen raknat med att fa sova ut,men det skulle vi aldrig ha hoppats pa! utan vid 8 var de pigga och glada och packade sina vaskor och tog verkligen inte hansyn till att vi log och sov! sa vi vaknade till manga ganger,jag var till och med tvungen att saga at dem att vara lite tysta,for vi behover verkligen varan somn! en annan pinsam sak var den att efter cirka 15 min sa berattade dom for oss var deras forsta intryck av oss var,och det var att vi drack omanskligt manga liter cola om dagen och sov som tva odjur :s haha. idag har vi aven varit till chinatown och atit den riktigt goda kinamaten :D ackligt gott! jo just fan,nu har jag och ann fatt utslag pa kroppen :s jag vet inte om det ar dodligt eller inte,de kliar iaf inte det kanns mer som harda klumpar :s aldrig upplevt detta tidigare! :S tack och hej :D / ann och sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0